• Gratis verzending boven €75,-
  • Voor 18:00 besteld, zelfde dag verzonden
  • Achteraf betalen
  • Vegan & REACH goedgekeurde inkt

Kan ik mijn bestelling retourneren? 
Het retourneren van bestellingen om welke reden dan ook is mogelijk binnen 14 dagen na aankoop. Gebruik hiervoor het formulier voor herroeping dat hier te downloaden is. Zorg er altijd voor dat dit formulier ingevuld meegeleverd is met het product dat jij retour stuurt. Zonder dit ingevulde formulier kunnen wij jouw retour niet verwerken. Geef altijd bij ons aan door middel van het contactformulier of door een mail te sturen naar contact@handpoketattoo.nl dat jij een product retour stuurt. Gebruik het liefst de doos waarin wij het product geleverd hebben. De directe kosten van het terugzenden van de producten komen voor eigen rekening. Mits de producten retour zijn gekomen in de originele en ongeopende verpakking streven wij ernaar om het volledige aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug te storten op jouw rekening. Omdat wij uitsluitend werken met steriele producten is het belangrijk dat het product en dus ook de originele verpakking onbeschadigd, ongeopend en dus verzegeld is bij het kunnen verwerken van een retour. Toch de verpakking geopend? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via contact@handpoketattoo.nl om de mogelijkheden te bespreken. In dit geval is er direct sprake van waardevermindering op onze producten waar jij alleen op aansprakelijk bent. Ook hebben sommige producten slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht geldt dan ook niet voor deze producten. De verkoop is na ontvangst van deze producten definitief. 


Een bestelling kan geretourneerd worden naar: 
Handpoketattoo.nl
Siersteenlaan 448-10

9743ES Groningen

Vermeld bij jouw retour altijd jouw ordernummer en contactgegevens. Zonder deze gegevens kan jouw retour niet verwerkt worden. 


Is jouw pakket niet bezorgd? Neem dan contact op met ons. Wij zullen er alles aan doen om te achterhalen waar jouw pakket is gebleven. In het geval van automatisch geretourneerde pakketten (onjuist adres, niet opgehaald bij ophaalpunt, geweigerde pakketten) kan er altijd nog een poging tot levering geregeld worden. Neem hiervoor ook contact op met ons. Let wel, de kosten hiervan zijn altijd voor eigen rekening tenzij het duidelijk een fout van ons betreft.